trampek napisał(a):Tak, że silnik CBFki jest poddany dużo mniejszym obciążeniom niż silnik jakiegoś supersporta. Dlatego też nie wymaga super, hiper, duper kosmicznej technologii oleju. Pewnie o to w skrócie chodziło gościowi
Monte Christo napisał(a):Zbyhu, nie omieszkaj niezwłocznie poinformować jak tylko się dowiesz. Jeszcze jedna sprawa: to, że jeździ załóżmy na 10W30 i zrobił 150 kkm o niczym nie świadczy, warto się jeszcze dopytać, czy jego silnik podczas normalnej eksploatacji bierze olej
I use whatever comes handy (and cheap). I have also used 10W-30 and 20W-40 and 10W-40 (semisynthetic). I've never had any oil consumption so far, nor have I seen any significant difference between different type of oil. I mainly use cheap procycle oil I get from louis.de
trampek napisał(a):Tak, że silnik CBFki jest poddany dużo mniejszym obciążeniom niż silnik jakiegoś supersporta. Dlatego też nie wymaga super, hiper, duper kosmicznej technologii oleju. Pewnie o to w skrócie chodziło gościowi
rupert napisał(a):Liczy się samopoczucie i przeświadczenie, że robię coś dobrze. Jego egzemplarz może być wyjątkowy może też jeździć na 70% zakresu obrotów itd itp. Ja tam wolę dodać kilka zł i zalać lepsiejszy
Aha, już pisałem, ale powtórzę, na syntetyku u mnie skrzynia pracuje dużo lepiej niż na półsyntetyku
bloodysandy napisał(a):rupert napisał(a):Liczy się samopoczucie i przeświadczenie, że robię coś dobrze. Jego egzemplarz może być wyjątkowy może też jeździć na 70% zakresu obrotów itd itp. Ja tam wolę dodać kilka zł i zalać lepsiejszy
Aha, już pisałem, ale powtórzę, na syntetyku u mnie skrzynia pracuje dużo lepiej niż na półsyntetyku
ja leje to co wsewisówce czyli SAE 10W40
Bosman78 napisał(a):marketing i tyle zalecam zdrowy rozsądek, jako ktoś lepiej się czuje z super olejem full syntetyk za ciężkie pieniądze to ma do tego prawo zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi, tak samo jak ja lepiej się czuje jak mam czyste moto
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości